Welcome, Guest
Username: Password:
Keyword

TOPIC: Nyttens kraft, høst 2016

Nyttens kraft, høst 2016 2 years 2 months ago #5932

• Jesper Lagerman
  • pioneering full on love and benefit in each moment
Opphøyelsen av alle data, del 1

Kjære Candice, Nina og Heidi

Det er fortsatt veldig kraftfullt, noen år inn i bruken av denne trening, at se at det finnes et valg. At gjenkjenne denne åpenheten som alt som oppleves. Eller at ikke gjøre det og anta at alle data er forskjellig og separat fra alt annet. At alt finnes i et nett av kompleksitet.

Det er fortsatt så kraftfullt for meg at erfare den umiddelbare lettelsen av denne enkle gjenkjennelsen.

Det har vært særdeles fint i det siste at se med en del kurs på jobb og vise fram presentasjoner av hva jeg har gjør, at det finnes ingen identitet at bygge opp, forsvare eller gjøre noe med.
Jeg kan la denne kraften av nytte få bidra og virke av seg selv.
Det blir så enkelt at være.
Så takknemlig for den alltid tilgjengelige støtten, så glad at få gjøre dette sammen med dere.
Med glede
The administrator has disabled public write access.

Nyttens kraft, høst 2016 2 years 1 month ago #5968

• Jesper Lagerman

Så fint at få reflektere sammen kring verdien av at kunne annerkjenne det åpne og kraftfulle i alt.
Det er så fint at se gjennom komplett avslapping så har allting sin naturlige lys, kraft og uttrykk.
At se gjennom komplett avslapping er inget som jeg kan gjøre, det er helt enkelt at se igjen på alt som det er. Det er så herlig at dette er inget at prestera, ikke noe jeg trenger at få til, bare at la ikke-handlingen av naturlig åpenhet at være som den alltid er, direkt renhet og kraft.

Når livet kan få leves akkurat som det er, når det kan få skje som det er så er alt så åpenlyst og direkte. Så vakkert.

Takk alle for deres lys og verdi akkurat som dere er.
Med glede
Jesper

Nyttens kraft, del 3 1 year 11 months ago #6032

• Jesper Lagerman
Kjære Candice, Nina & Heidi

Så fint att kunna være her. Det er så utroligt godt at annerkjenne det som jeg kan stole på i alle situasjoner, hvis jeg føler meg på topp eller på bunn, som en expert eller som en idiot.
Uansett er jeg velkommen med åpne armer i hjemmet av ren stabilitet.

Det er en sånn lettelse at mindre og mindre leve utifra identifisering med hvor negative mine beskrivelser kan være om andre, om meg selv og om verlden.
Følelsen av håpløshet kan få være tilstede og mer og mer skinne som total kontakt med alt og alle.

Utrolig. Takk for denne kvelden sammen!
Med glede
Jesper

Nyttens kraft, del 4 1 year 10 months ago #6060

• Jesper Lagerman
Kjære Candice & Heidi

Takk for denne tiden sammen.
At få reflektere over nytten med at møte vonde tilstander er en sann gave.
Gjennom årene med en aktiv relasjon til min trener og de andre støttepilarna har det gradvis blitt mer og mer innlysende at vonde tilstander er ikke hva jeg trudde de var. Dem stråler med nytto kraft akkurat som alle andre opplevelser.

For meg er det enn sånn viktig nøkkel at henge min praksis av at bli kjent med åpen intelligens til nytten dette bidrar ikke kunn til meg selv, men også til familien min, venner, jobb kolleger og alle andre jeg møter.
Det er så super innlysende at denne praksisen skaper styrkende relasjoner overalt, dette perspektivet gir meg sånn dybde og klarhet.

Så fint at få dele denne tiden sammen med dere.
Med glede og tillit
Jesper

Nyttens kraft, del 5 1 year 9 months ago #6082

• Jesper Lagerman

Takk alle for deres tilstedeværelse her og hvor enn dere er.
Så fint at bare høre alle deres røster, åpenheten, oppriktigheten og klarheten.
Dette er en sånn velgjørende og et sentralt virkemiddel føler jeg, at få muligheten at lytte åpent til andre, at lytte åpent til meg selv, uten at trenge ha noen formening om hvem andre er, hvem jeg er. At lytte til alt som det er. At se hvordan alt stråler med skønnhet, med kraft, med urokkelige generositet.
Mm, så enkelt og så kraftfullt.

Hvor er iden om at jeg iblant har en kamp med data? Hvis jeg tillater meg selv at se igjen, stråler og denne datan om kamp med naturlig skønnhet?

Hvem er det jeg trur jeg trenger at være? Hvordan er det hvis jeg er som jeg er?

Livet er så vakkert og det er en glede at dele den med dere.
Vennlig hilsen
Jesper

Nyttens kraft, del 6 1 year 8 months ago #6112

• Jesper Lagerman

Det er så kraftfullt at få se at det finnes ikke noen grunn at undvike noenting, ikke en ens undvike følelsen av ungåelse. Når jeg ser valget at la alt være som det er så blir denne ubehaglige opplevelsen så romslig.
1-2-3, hva jeg trudde jeg visste om ubehag, viser seg være noe annet.

Det er så kraftfullt at få høre så mange forskjellige personer dele erfaringer og spørsmål, akkuarat som en bukett med blomster som viser mangfaldet av skjønnhet.

Takk kjære Candice for at du gir alt for at dele denne strålande virkligheten for alle som er åpne for den.
Takk kjære Nina og Heidi for deres urokkelige mot at dele denne treningen på alle mulige måter, og alt dere gjør for at gjøre den tilgjenglig i Norge og på andra plasser og.

Så fint at dele denne tiden sammen med dere alle.

Med masse glede
Jesper
Last Edit: 1 year 8 months ago by Jesper Lagerman.